MIN FAMILJ

Hej finisar! Sjukt kallt asså! nu har hösten verkligen börjat! uscha , Metodövningen var sjukt kul och enkelt. Borstade tänderna på Sahra och tvätta henne hahahaha, vi skulle filma allt och insta det men det glömde vi :( 
Kom hem tidigt fett skönt, åkt lite runt med Ceci och nyss satt Wendy här men nu är dem ute och kör bil. Så jag pluggar lite inför provet imorgon. :) Hajde! 
 
 

Dag 1 – 10 saker om dig själv

Dag 2 – Din familj
Dag 3 – Hur du var förra året,bild på dig
Dag 4 – Din åsikt om din kropp och hur bekväm du är med den
Dag 5 – Hur vill du att ditt liv ska vara om 10 år
Dag 6 – Den bästa tiden på året är
Dag 7 - Bilder på 5 kända killar som du tycker är snygga
Dag 8 - Det här är jag beroende utav
Dag 9 – Dina åsikter om droger och alkohol
Dag 10 – Dina rädslor

Har 4 syskon , två är från samma mamma men inte samma pappa, och dem två andra är från samma mamma och pappa :) Just nu bor jag med min äldsta syster som jag har samma mamma med :). Iallafall vi är 4 tjejer och en kille, den yngsta ör 6 år sedan kommer jag som är 17, sedan min syster som är 18 och så Ceci som är 29 , och Tony min bror är 22 :). Jaaa vene vad jag kan säga mer. Mina föräldrar äger. Har mest kusiner i El salvador. Umgås mest med mina kusiner från mammas släkt än pappas (dom här i sverige) Den jag verkligen måste berätta om är min kusin Enderson som bor i El salvador, hur jag och han träffades är verkligen overkligt. Tänker nt säga så mycket men vi bråkade var de första vi gjorde, sedan fick vi reda på att vi var kusiner och blev bästa kusiner hhahah. 
Jaja, min familj är bäst. Verkligen bäst. Min familj kommer på första plats i mitt hjärta. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback