10 SAKER OM MIG SJÄLV

Heej igen! hihi satt helt död av allt plugg i min säng plus så skrev jag inte det i förra inlägget från idag att igår efter skolan sprang jag till tvättstugan med fetaste ikea påse med smutsiga kläder så yää , och idag var jag tvungen att vika allt . Och just när jag höll på däcka så hör jag att det är någon utanför mig och jag blir såå rädd och sitter knäpp tyst. Meeen de sluta med att det var min älskling Jenni som ba kom upp sådär efter några dagar. Kollade på en fett hemsk serie uscha! Och så drog hon för ett tag sen så nu ska jag ta ett bad och sedan göra denna lista som jag snodde från en gammal klasskamrats blogg! :) 

Dag 1 – 10 saker om dig själv

Dag 2 – Din familj
Dag 3 – Hur du var förra året,bild på dig
Dag 4 – Din åsikt om din kropp och hur bekväm du är med den
Dag 5 – Hur vill du att ditt liv ska vara om 10 år
Dag 6 – Den bästa tiden på året är
Dag 7 - Bilder på 5 kända killar som du tycker är snygga
Dag 8 - Det här är jag beroende utav
Dag 9 – Dina åsikter om droger och alkohol
Dag 10 – Dina rädslor
 



1. Går i första året på gymnasium i hälsa vård och omsorg på carlforsska 
2. Just nu är jag sjuuukt stressad över metodövningen imorgon och prov på fredag, fast det visste ni redan väl.
3. Jag älskar att bada , kan göra det varje dag i 3 timmar och inte bry mig om jag blir russin. 
4.Jag kommer ifrån El Salvador som ligger i Centralamerika , stolt salvadoreña
5. Jag bor i västerås  
6.Jag älskar att dansa och fota. 
7.Jag trivs verkligen i min skola, har aldrig mått så bra och aldrig vart så taggad varje morgon för att gå till skolan. 
8. Jag bor hos min äldsta syster bara för att jag tycker att det är kul. :) 
9. Emo men..Sedan sturup dog den 4 september har jag suttit vid hans grav i minst 2 timmar. nu vet ni min fridtid varje dag. 
10. Jag är just nu i ett underbart förhållande med bästa killen som jag älskar otroligt mycket! , fast det kanske ni redan visste. 
Hajde puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback