PROV

TJÄÄÄNIxen på er! ni som följer jenni vet nog redan vad jag gjorde igår och de var ju skola sedan när jenni slutade jobbet var jag på stan och bam så stötte vi på varann ,två äckliga fjortisar typ som ser varanndra och hoppar på andra sidan av gatan. nej jag skojar så töntiga är vi inte heller. ibland.. iaf vi träffade bladet en snabbis sedan gick jenni och jag chillade med bladet. Bladet - en vän inget löv :)
sedan träffade jag bästa Ali som skjutsa mig hem ,pluggade lite som vanligt och sedan däcka jag. Idag hade jag skola ,tänkte först nt gå för att jag nu blivit brutalt förkyld ååh. Men drog ändå sedan efter skolan väntade jag på Hassan då jag stötte på. Ali utanför min skola hah.. men försvann fort somfan. sedan kom jenni från ingenstans. så vi snacka lite skit Hassan jag och jenni. började plugga dirrrre när jag kom hem ,prov imorgon på kapitel 6 i vård och omsorg. så ska fortsätta plugga så de verkligen sitter . Hajde hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback