KELB

tjätjää , suger på blogga. Funderat på att ändra blogg sida till devote eller myshowroom. Alltid haft blogg.se och nu har jag börjat tröttna. Iaaaf fett sjuk och jag drar till skolan och smittar ner alla. Alla rymmer ifrån mig så fort jag nyser eller hostar. Speciellt Linnéa. Iallafall igår träffa jag Jenni. Satt och tittade på när hon slavade på sitt jobb och lekte askungen. Njöt. Nästa.. mitt rum. Sedan när jag flyttar.. min lägenhet. Sedan träffade vi Ali på en snabb biltur. Nu ska jag fortsätta njuta av mitt te och vänta på att jenni ska sluta och se ifall hon orkar träffa mig idag vilket hon måste. biatch. Till er som inte vet ..nästan alla..haha såå har Jennifer äntligen tagit tag i internetlivet och skaffat blogg. Halleluja! http://jennifersara.devote.se

Alla har rätt om dig. Du är en riktig a$$hole
Hajde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback